Uhlíková stopa firmy
Co je to uhlíková stopa a jak její stanovení a snižování pomůže získat konkurenční výhodu.
Připravte se na požadavky velkých odběratelů a zjistěte, jak stanovit a snižovat uhlíkovou stopu firmy.
Krok za krokem vás provedeme metodikou a vykazováním emisí skleníkových plynů, naučíte se identifikovat všechny relevantní zdroje emisí a odnesete si know-how, jak na základě těchto dat připravit účinnou dekarbonizační strategii pro vaši firmu.
Co je to uhlíková stopa a jak její stanovení a snižování pomůže získat konkurenční výhodu.
Porozumíte metodě výpočtu uhlíkové stopy firmy v rozsahu Scope 1, 2 a 3. Zjistíte, jaké jsou klíčové kroky při výpočtu uhlíkové stopy v dodavatelském řetězci.
Na datech s vyčíslením dopadu uvidíte ukázky konkrétních opatření, jak snižovat emise bez velkých investic. Dozvíte se také, jak stanovit SBTi cíle, které po vaší firmě pravděpodobně budou velcí odběratelé požadovat.
Ukážeme, jak splnit požadavky velkých odběratelů na dodání dat o uhlíkové stopě a jak spolupracovat s odběrateli na snižování dopadu na životní prostředí.
Seznámíte se s digitálním nástrojem pro výpočet uhlíkové stopy od sběru dat až po vytvoření výsledné zprávy.
Prostor pro vaše dotazy na výpočet uhlíkové stopy v praxi.
Spoluzakladatel a CEO
IMPACT METRICS
Dan je díky své expertíze v oblasti ESG reportingu hlavou našich produktů. Je také zakladatelem naší sesterské společnosti Fair Venture, která ve firmách vytváří strategie udržitelnosti.
Účast na webináři je zdarma. Po registraci vám zašleme odkaz na on-line setkání přes platformu Google Meet.